Sunday, May 29, 2011

ikowt dang dye jew!!


Assalamualaikum semua..

hoho..penatnye badan..repair balik!! sambil typing..oh ape erk nk tulis kali nie yerk..tadi aku pergi la satu tempat nie..hehe bukan jauh pon setakat g H.K jew..x jauh kan..Hong Kong tuh..haha okei tipu..Hentian kajang jew..

Tujuan aku x lain x bukan nk beli tiket balik Terengganu..perghh lame da nie x balik umah..excited tgu ari khamis nie nak balik..yihaa yabedabedu...huhu nak balik nak balik jumpa ma...lalalalala..

After beli tiket tu..sambil tgu bus datang..al-maklum la bus rapid nie yang kekonon laju nie dtg sejam sekali.so fikir lambat lg aku pon ape lg amik kesempatan g kedai MU..bukan Manchister United auw..ntah ape name penuh dye xla aku tgok..janji dapat cuci mata da la..haha btui ker setakat cuci mata???weeeee ^_^

Then after settle tu aku tgu la bus..sambil la duduk kat hentian tu n mkn keropok yang aku beli..da tgh hari kowt..lapa sudey..n then mase nie sempat la memerhati owang..ade foreigner,ada mat indon n minah indon n ade gk la warganegara Malaysia..perhati punya perhati..macam2 ragam ley jumpa..Ade aqu jumpa ngn pompuan pakai seluar tidow la..apekess pkai seluar tidow tgh hari buta nie..pelik le...kalo tgk mak aku msti kene leter..tp kira nie ok lg..Jumpa plak 2 orang nie..xtaw la aqu adik abg ker boy and gurlfwenz tapi yang nie lg r memg pkai baju n suar tidow..ape??korg nie br bgn tidow ker??n then trus pg beli mknan??aiskhhh sabo jew la..sambil geleng2 kepala..

Kemudian plak..jumpa la 4 orang nie plak..nie lagi satu pesen(ragam) boleh plak bercakap2 tgh jalan..btui3 tgh jalan..buatnya kereta laju x ke mamposss(perghhh kasar bahase)sowy3..tapi cmtu la..nk ckap tu tgk la tempat nie tgh jln pon ko nk redahh ye..iskh3 sabo lg..

Hurmm tu la pemerhatian aku arini selama hampir setengah jam tgu bus..ade gk aqu nampak seorang ibu berpimpin tangan ngn 2 anak pompuan yang masih kecil..comel n yang adeq siap bawak bear lg haha..aqu mase kecik ade bwk bear ker erk??hihi t balik tnye mak aqu..sekian..

nota kakitgn: aqu balik 2.6 nie hehe..
                   nie br siap wat esement..dr td jejari nie asyik menaip jew..
                   lastly, jgn lupe dtg melawat lg..yang y ade mlwt..tq so much muahh..

No comments:

Post a Comment