Sunday, April 17, 2011

Childish??akukah or kamukah??

Hai..da lame rasa x hupdate blog sejak mgu study week lg..aiskhh mingu lg week lagi haha..ape daa..
I mean study week @ minggu ulang kaji..but now da minggu peperiksaan @ exam week..So esok still ade exam..ape kene ngn tajuk kat ats erk??hehehe..


Owang kata aku childish??ape childish tu erk??haha menurut kamus yang aku gune dr form1 sampai loni childish  is a adjective word means like a child dlm erti kata bahasa melayu ialah seperti Kanak-Kanak..What??
Macam tu sekali ker aku??btui ker??sabo jew la..


Memula bila owang kata aku nie childish aku juz wat dunno jew coz arhh peduli la ngn kata owang pon..
tapi bila da mkin lama aku dgr n dgr lak aku nie x matang berbeza ngn owang lain,skit sebanyak aku cdey gak sebenarnya..ialah sape la xnk jd matang kan??even ape2 hal kita mesti nk owang tgk kita matang seiring ngn umo kita..so bile aku da msuk 20-an nie aku terfikir la cmne nk matangkan dr..Selalu aku fikir n fikir tapi aku xtaw dr sudut ape sebenarnye ketidakmatangan aku..keChildish aku nie..cdey...sangat sdey bila dengar nie..iyalah aku pon ade hati n perasaan n actually aku nie sensitif tp aku x pernah nk tunjuk kat owang n very hard to others nk tgk aku nangges coz aku nangges when no body around me..


Kalo korang fikir aku nie jenis susah nk berubah..ya mungkin benar kata korang but bukan aku x pernah mencuba tuk berubah but perubahan tu perlukan masa..I need time n i need some1 y dapat bimbingkan aku..bukan juz said that aku nie childish..tp xpew la..even aku nangges or cdey..aku xkan susahkan sesapa..coz i know who i am..ape2 pon biarlah masa menentukan segalanya..aku xnk ckap lebih2 coz aku takot aku sakit,aku xnk nangges n aku xnk memikirkannya saat ini..plisssss...=,=


~maaf..aku hanya aku..bukan aku xnk berubah tapi biarlah masa y menentukan segalanya~

No comments:

Post a Comment