Sunday, April 17, 2011

Lucu2 Exam..

Assalamualaikum..ape khabar my follower n semua pembaca blog adeq tuet..
Sementara ngah free nie aku nk story la satu cite yang wat aku ketawa bile teringat sal nie nk2 bile exam da start minggu lepas..hehe ade ape ngan lucu2 exam nie..


Gini cite dye,mase tue aku br la 1st year n br sem1..so first time la kiranya exam kat UKM nie..so kat UKM nie ade la sedia KMJP(Kad Masuk Jadual peperiksaan)tapi padahal sehelai kertas jew y sal waktu exam bila bape hb n bape lame exam tue..n mase tue aku tgk la jadual dye..so aku ckap la nice gk jadual dye n ade byk gap..
lepas tue ade la 2 subjek nie aku tgk, ermmm subjek TITAS n KMK..wah ade gap jugk..so bila nk dekat exam tu,aku tgk la subjek KMK pkul 12 tgh hr..yehaa..so ley la mlm nie stay up sampai pg coz mlm exam tgh hari hahaha..seronok giler...


Then pagi esok tu awl2 x awl aku bgn la subuh n then tidow balik..ngantok la katekan but after that aku sedar dlm kul 8.20 n sekali lg aku tgk jadual..what????terbuntang biji mata n berderau darah aku..jantung pon berdegup sepantas yang mungkin...Oh tidakkkkk serentak kaki aku melangkah ke bilik air..tergopoh gapah aku siapkan dr n call Pencuri hati mintak hantar aku pg dewan exam..(nasib dye xdew exam pg tu..alamaknyee)rupa2nya exam tu kul 8.30 pagi kowt..aku tertukar ngn waktu tuk exam TITAS..hai cmne ley jadi cmnie huaaaaa...
bila da sampai tu cuak gk aku..iyalah..da lambat 1/2 jam kowt..maunye dye x bg masuk..melalak la aku sampai sudey huhuhu..


lepas tu aku ckap la n terangkan kat abg y jge exam..mungkin simpati ngn aku dye pon bg la aku masuk n amik exam..Alhamdulillah syukur sgt..wlaupon subjek nie x bape nk okei dye nyer result at least aku syukur coz xdew la fail kan huhuhu..tu jew la st0ry aku mlm nie..esok ade exam lagi..bukan esok jew tp isnin sampai la khamis..huhuhu ^_^


~p/s harap2 semua xdew salah tgk jadual..moge korang lebih peka n berhati2 ngan waktu n tarikhnye..n wish u luck n all the best..skunk nie aku pon berkali2 tgk jadual..hahaha..~

No comments:

Post a Comment