Saturday, April 9, 2011

Jangan Pernah Kau MenbenciKu..

Di hening malam tanpa bintang..
Kesayuan jelas terukir di hati..
Ntah mengapa masa silam dtg bertamu..
Pertemuan kau dan aku..
Perkenalan menbibitkan rasa kasih..
Kasih sayang yang x bertepi..


Namun x siapa tahu..
Mengapa kita terpisah..
Aku kah bersalah,aku kah yang berdosa??


Kasihh..oh kasihkuu..
Kau berlalu  tanpa kata..
Kau berlau tanpa bicara..
Kau berlalu tanpa ucap selamat tinggal..


oh...ho...ho...


Namun x siapa tahu..
Mengapa kita terpisah..
Aku kah bersalah,aku kah yang berdosa??


Kasihh..oh kasihkuu..
Kau berlalu tanpa kata..
Kau berlalu tanpa bicara..
Kau berlalu tanpa ucap selamat tinggal..


Andai aku mampu merubah..
Andai masa dapat kembali..
Maafkanlah aku..
Jangan pernah kau menbenciku..
Jangan pernah kau menbenciku..
Jangan pernah kau menbenciku..


Ini lagu yang ku gubah sendr..luv it

No comments:

Post a Comment